2004. augusztus. 24. 13:26 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Marketing|PR

Betiltották a Renault egyik reklámfilmjét

A Magyarországon is futó Renault-szpotban emberek rángatóznak. Nagy-Britanniában betiltották a reklámfilmet, mondván: sérti a Parkinson-kórban szenvedőket.

A Publicis reklámügynökség készítette azt a Renault Megane 225-ös modelljét népszerűsítő tévéreklámot, amelyet a brit kommunikációs szakma önszabályozó szervezete lakossági bejelentés alapján vizsgált – írja a Campaignra hivatkozva a Kreatív.hu. A reklámfilmben olyan emberek láthatók mindennapi szituációkban, akik nem tudják kontrollálni mozgásukat, ha elhalad mellettük egy Renault. Az ellenzők szerint a film olyan súlyos betegségeket idéz fel, illetve gúnyol ki, mint például a Parkinson-kór. A hirdetés egyébként annak a tavaly elindult „shake it” kampánynak a folytatása, amelynek első részében a feneküket riszálták. A magyar Önszabályozó Reklám Testülethez (ÖRT) egyelőre nem érkezett bejelentés a Renault-szpottal kapcsolatban - írja a Kreatív.hu.
hvg360 Pálúr Krisztina 2025. január. 06. 19:30

„Nem tudtam, mi a baj velem” – sok nő számára jött el a megváltás azzal, hogy kiderült, az ADHD nem válogat a nemek között

Bár úgy tűnhet, hirtelen mindenki figyelemzavarral küzd, a nők a valóságban gyakran aluldiagnosztizáltak és -kezeltek, ha ADHD-ról van szó. Ennek rengeteg oka van, az egyik az, hogy esetükben a tünetek radar alatt maradnak, ők pedig csendben szenvednek, és igyekeznek megküzdeni az elvárásokkal, amelyek az iskolában, majd a munkahelyen, illetve családban nehezednek rájuk.