Egyre több sörgyártó hirdet az interneten
Idén Magyarországon 40-50 százalékkal is emelkedhet az online reklámköltés, és akár a 3 milliárd forintot is meghaladhatja. A bővülés első számú haszonélvezői a nagy portálok lesznek - írja a Világgazdaság.
Hámori Zsuzsa, az Initiative Media internetes részlegének vezetője szerint a jövőt illetően a legfontosabb kérdés, hogy miként változik Magyarországon az internet-penetráció, ami egyébként a Szonda Ipsos adatai alapján 2004 első negyedévében 10 százalékkal nőtt az egy évvel korábbi időszakhoz képest.
Az interneten hirdető cégek közül továbbra is az autógyártók és a telekommunikációs cégek a legaktívabbak, de például a sörgyártók és a szépségápolási cikkeket forgalmazó vállalatok is egyre gyakrabban jelennek meg. A szakértő szerint ezek a cégek elsősorban a nagy portálokon hirdetnek, amelyek látogatottságukkal a legolvasottabb sajtótermékekkel is felveszik a versenyt.
Az online hirdetési piac hasonló mértékben növekszik külföldön is, az Egyesült Államokban például több mint 9 milliárd dollárra nőhet az internetes reklámköltés, ami 25 százalékos növekedésnek felel meg - írja a Világgazdaság.
Az interneten hirdető cégek közül továbbra is az autógyártók és a telekommunikációs cégek a legaktívabbak, de például a sörgyártók és a szépségápolási cikkeket forgalmazó vállalatok is egyre gyakrabban jelennek meg. A szakértő szerint ezek a cégek elsősorban a nagy portálokon hirdetnek, amelyek látogatottságukkal a legolvasottabb sajtótermékekkel is felveszik a versenyt.
Az online hirdetési piac hasonló mértékben növekszik külföldön is, az Egyesült Államokban például több mint 9 milliárd dollárra nőhet az internetes reklámköltés, ami 25 százalékos növekedésnek felel meg - írja a Világgazdaság.