2004. szeptember. 10. 14:53 Utolsó frissítés: 2004. november. 22. 12:00 Marketing|PR

David Beckham 13 milliárdért borotválkozott

David Beckham, a Real Madridban játszó brit válogatott focista a Gilette amerikai borotvapenge-gyárral 50 millió eurós reklámszerződést írt alá. Az öt évre szóló megállapodás egyik pontja értelmében Beckhamnak elsőször kopaszra kellett borotválnia a fejét.

A középpályás tarvágására a "Borotválkozz úgy, ahogy Beckham" jelszóval indított marketing-kampány keretében kerül sor - írja pénteki számában az AS spanyol sportlap.



A spanyol lap szerint Beckham a legjobban kereső európai sportoló, 2004-ben reklámszerződései révén 34 millió eurós jövedelemre tesz szert. Ez ötször annyi, mint amennyi fizetést húz klubjától.

(MTI)
hvg360 Ligeti Nagy Tamás 2025. január. 05. 19:30

"Nem csak egy eszköz, hanem ügynök" – Harari elmagyarázza, miért veszélyesebb a mesterséges intelligencia az atombombánál is

Miután az ember lassan beletörődik a múlt megváltoztathatatlanságába, és a jelenben nem igazán érzi jól magát, úgy döntött: a jövőt megtartja magának. Yuval Noah Harari izraeli történész új okoskönyvében az információs hálózatok fejlődését vizsgálva arra jut, lehet, hogy az emberiség történetét Valaki Más írja.