Már 173 milliárd forintnál tart a projekt.
A Magyar Közlönyben megjelent kormányhatározat szerint bruttó 7,3 milliárd forinttal drágul a Budapest–Hatvan-vasútvonal korszerűsítése. A projekt uniós társfinanszírozásban készül, a most 173 milliárdos beruházásból 93 milliárdot fizet az EU, de
a mostani hétmilliárdos drágulást állami forrásból kell fedezni.
A projekt keretében a Keleti pályaudvar – Kőbánya felső állomás közötti vasúti vonalszakaszon egy harmadik vágányt építenek ki. Emellett a Rákos–Hatvan közötti vasúti vonalszakasz vasúti pályáját és a biztosítóberendezéseit korszerűsítik, valamint ezen a szakaszon “az ETCS 2. szintjének megfelelő vonatbefolyásoló rendszert építenek ki a vonatkozó uniós és hazai előírásoknak és elvárásoknak megfelelően” – áll a kormányhatározathoz csatolt táblázatban.
Az egyik legfrekventáltabb magyarországi vasútvonal felújítása tavaly februárban kezdődött.
Mától tíz hónapon át pótlóbusz vár a Budapest és Miskolc között vonatozókra
Kezdődik a lezárás Pécel és Aszód között.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.