Két irányból két vonat szakított szét egy sínen ragadt autót Komáromnál
Az utasok el tudták hagyni a vágányon ragadt járművet.
Az utasok el tudták hagyni a vágányon ragadt járművet.
Meghibásodott a vasúti biztosítóberendezés Kecskemét és Városföld állomás között, emiatt 30-50 perccel nő a személyvonatok és a Napfény InterCity-k menetideje a Budapest-Szeged vonalon – közölte a Mávinform a Facebook-oldalán vasárnap.
A legtöbb helyen már sikerült eltakarítani a havat, a MÁV még küszködik.
Szinte minden vonalon jelentős késéseket okozott a péntek hajnali hóesés.
Egy éjszakai vonaton esett neki a vezetőfülke mögötti ablaknak.
Svájci mérnökök egy 125 méter hosszú tesztpályát építették, hogy kipróbálják az európai vákuumvasút arányosan zsugorított modelljét. A szerkezet olyan gyors volt, hogy a valódi sínpályára átszámítva 488 km/h-s utazósebességnek felelne meg.
Repkednek az ezermilliárdok az Építési és Közlekedési Minisztérium terveiben. Rengeteg vonatot, mozdonyt és buszt vennének a következő tíz évben, de költenének gyorsvasútra is.
A Hitachi megoldása segíthet dekarbonizálni a brit vasutat, de más országokban is hasznos lehet a cég által fejlesztett új vonat.
Az eset kivizsgálásának ideje alatt egyes vonatok hosszabb menetidővel, rövidebb szakaszon közlekednek, vagy kimaradnak.
Két mozdonnyal közlekedett az ukrán elnököt szállító szerelvény, hogy gond nélkül és pontosan befusson a Keletibe.
A Nagykátáról 7:01-kor Budapestre induló járat Maglódi nyaraló megállóhelynél ütött el egy embert, aki meghalt a balesetben.
A vasúttársaság néhány órán belül sorozatosan jelentett járműhibáról, biztosítóberendezés-hibákról, eleve komoly késéssel induló pótlóbuszról, nem ismertetett okból nem közlekedő vonatról, és persze ezek nyomán sorozatos menetrendborulásokról.