A Volvo testvérmárkájaként jegyzett Lynk & Co egy vadonatúj plugin hibrid divatterepjáróval rukkolt elő.
A Volvóhoz hasonlóan a kínai Geely tulajdonát képező Lynk & Co egy nagyméretű új SUV-ot mutatott be, íme az SPA Evo platformra épülő 5,24 méter hosszú, 1,99 méter széles, 1,81 méter magas és 3,16 méteres tengelytávú 900-as modell:
A Range Roverekéhez hasonló külsőt kapott, és 10 ezernél több apró első LED-je révén különböző külső grafikus üzeneteket is megjeleníteni képes újdonság kétágú kormánya mögött egy vékonyka 12,66 colos digitális műszeregység és egy nagyfelbontású HUD található.
A műszerfal közepét és jobb oldalát egy 30 colos képátlójú és 6K felbontású hatalmas érintőkijelző uralja, és egy hasonló adottságú képernyő hajtható le a második sor feletti tetőrészből.
Az igen tágas utasterű hatszemélyes Lynk & Co 900 csúcsmodelljében egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor, egy 167 lóerős első villanymotor és két 218 lóerős hátsó villanymotor található. A 857 lóerős összteljesítmény 4 másodperces 0-100-as gyorsulást tesz lehetővé.
Az ugyanerre a benzinmotorra és első villanymotorra épülő, de hátul csak egy 313 lovas villanymotort felvonultató kivitel 734 lóerős produkcióra képes.
A belépőszintű 721 lóerős modellben egy 1,5 literes turbós benzinmotor, egy 218 lóerős első villanymotor és egy 313 lóerős hátsó villanymotor rejtőzik.
A légrugós felfüggesztésű és fejlett önvezetésre képes Lynk & Co 900 ára egyelőre ismeretlen, mint ahogy egyelőre azt sem lehet tudni, hogy pontosan mely országokban lesz kapható az új SUV.
A közelmúltban látogatást tettünk a gyártó egyik egyedi hangulatú kereskedésében, ahol kiderült, hogy a Lynk & Co nem feltétlenül szeretne autót eladni.