Gazdaság MTI 2019. június. 20. 14:24

Mészáros sportmárkája mostantól az Intersportban is kapható

De hamarosan elindul a webshop is.

Elsőként az Intersport áruházaiban vásárolhatók meg a 2Rule-termékek
Budaörs, 2019. június 20., csütörtök (MTI) - Megkötötte első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule-termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt., ennek értelmében csütörtöktől az Intersport tizenkét magyarországi üzletében lehet megvásárolni a csapatoknak tervezett kollekciókat.
A két cég budaörsi sajtótájékoztatóján Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezető igazgatója azt mondta, hogy a vállalatnak "régóta van egy magyar hozzáadott értékű termékprogramja", amelynek keretében már több márkát bevettek a választékukba.
"Van egy sztenderd minősítési rendszerünk, amelynek ha megfelel egy partner, akkor tárgyalás következik, és ennek a végeredménye az, hogy már kaphatók a 2Rule-termékek az Intersportban" - nyilatkozta.
Horváth Csobán hozzátette, abban bíznak, hogy az új termék felveszi a versenyt a nagy márkákkal, és az adott termékkategórián belül az eladás 20-25 százalékát a 2Rule termékei teszik majd ki.
Bendik Bernadett, az MSM Zrt. vezérigazgatója kiemelte, "hatalmas siker" a 2Rule számára, hogy bekerült az Intersport kínálatába, mivel a szakértők a minőséget és az árat is megfelelőnek találták arra, hogy a nagy nemzetközi sportmárkákkal tudjanak versenyezni a piacon.
"A Magyar Sportmárka Zrt. vágya az, hogy például egy Intersport áruházban minden egyes termékcsoportnál legyen haza gyártású alternatíva" - mondta
Hozzátette: azoknak a csapatoknak, amelyek együttműködnek velük, segítenek kialakítani a saját márkájukat, ezért egyedi mezeket és technikai felszereléseket biztosítanak nekik.
"Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy sikeresen be tudtunk vonni vidéki és budapesti varrodákat, és meg tudtuk teremteni számukra azokat a feltételeket, amelyeknek köszönhetően kész termékekkel tudnak ellátni minket. Most öttel vagyunk szoros kapcsolatban, de már tárgyalunk két-három további varrodával". A gyártás 80 százaléka már Magyarországon folyik - jelezte.
Bendik Bernadett azt mondta, alapvetően a "határon inneni és határon túli" magyar piac elérése volt a céljuk, és keresnek további külhoni forgalmazókat is. A 2Rule termékei a július végén induló webshopból is megrendelhetők lesznek majd - tette hozzá.
Elsősorban üzleti szempontok alapján döntenek arról, hogy a mostani négy sportágon - labdarúgás, röplabda, kézilabda, kosárlabda - túl melyeknek gyártanak majd termékeket - említette meg. "Valószínűleg a következő nagy ugrás számunkra az atlétika lesz, nagy álmunk pedig, hogy a nemzeti sportági szakszövetségeket, valamint a magyar olimpiai csapatot is mi öltöztethessük, de egyelőre lépésről lépésre haladunk" - mondta.
(FOTÓ)

Megkötötte első kiskereskedelmi megállapodását a 2Rule-termékeket gyártó Magyar Sportmárka (MSM) Zrt., ennek értelmében csütörtöktől az Intersport tizenkét magyarországi üzletében lehet megvásárolni a csapatoknak tervezett kollekciókat.

A két cég budaörsi sajtótájékoztatóján Horváth Csobán, az Intersport Magyarország ügyvezető igazgatója azt mondta, hogy a vállalatnak "régóta van egy magyar hozzáadott értékű termékprogramja", amelynek keretében már több márkát bevettek a választékukba.

"Van egy sztenderd minősítési rendszerünk, amelynek ha megfelel egy partner, akkor tárgyalás következik, és ennek a végeredménye az, hogy már kaphatók a 2Rule-termékek az Intersportban" – nyilatkozta.

Horváth Csobán hozzátette, abban bíznak, hogy az új termék felveszi a versenyt a nagy márkákkal, és az adott termékkategórián belül az eladás 20-25 százalékát a 2Rule termékei teszik majd ki.

Bendik Bernadett, az MSM Zrt. vezérigazgatója kiemelte,

hatalmas siker a 2Rule számára, hogy bekerült az Intersport kínálatába, mivel a szakértők a minőséget és az árat is megfelelőnek találták arra, hogy a nagy nemzetközi sportmárkákkal tudjanak versenyezni a piacon.

"A Magyar Sportmárka Zrt. vágya az, hogy például egy Intersport áruházban minden egyes termékcsoportnál legyen hazai gyártású alternatíva" – mondta

Hozzátette: azoknak a csapatoknak, amelyek együttműködnek velük, segítenek kialakítani a saját márkájukat, ezért egyedi mezeket és technikai felszereléseket biztosítanak nekik.

"Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy sikeresen be tudtunk vonni vidéki és budapesti varrodákat, és meg tudtuk teremteni számukra azokat a feltételeket, amelyeknek köszönhetően kész termékekkel tudnak ellátni minket. Most öttel vagyunk szoros kapcsolatban, de már tárgyalunk két-három további varrodával". A gyártás 80 százaléka már Magyarországon folyik – jelezte.

Bendik Bernadett azt mondta, alapvetően a "határon inneni és határon túli" magyar piac elérése volt a céljuk, és keresnek további külhoni forgalmazókat is. A 2Rule termékei a július végén induló webshopból is megrendelhetők lesznek majd – tette hozzá.

Elsősorban üzleti szempontok alapján döntenek arról, hogy a mostani négy sportágon – labdarúgás, röplabda, kézilabda, kosárlabda – túl melyeknek gyártanak majd termékeket – említette meg. "Valószínűleg a következő nagy ugrás számunkra az atlétika lesz, nagy álmunk pedig, hogy a nemzeti sportági szakszövetségeket, valamint a magyar olimpiai csapatot is mi öltöztethessük, de egyelőre lépésről lépésre haladunk" – mondta.

zöldhasú
Hirdetés
Kult Köves Gábor 2024. december. 29. 20:00

Dobó Kata amerikai filmje és Andy Vajna vikingjei is az élmezőnyben – Hollywood legnagyobb bukásai

Hollywood legnagyobb bukásai közt van olyan film, amely öt rendezőt fogyasztott el, köztük Coppolát is. És olyan is, amelynek zsiráf szereplője rálépett a saját péniszére. Börtönbe küldött rendező, reciklált díszlet, elhízott rabszolgalány és egy elképesztő szexjelenet – Tim Robey, a Telegraph filmes újságírója Box Office Poison című könyvében mesél a legendás bukások hátteréről. A szerzővel beszélgettünk.