Gazdaság MTI 2016. október. 14. 10:57

Ennyiből fényezik külföldön Budapestet

Idén 1,9 milliárd, jövőre 3,8 milliárd forintot fordít a kormány Budapest nemzetközi városmarketing-kampányára – az erről szóló kormányhatározat a Magyar Közlöny legfrissebb számában jelent meg.

A kormányhatározat szerint meg kell újítani Budapest városarculatát, növelni kell a vonzerejét. Át kell továbbá strukturálni a fővárosi turisztikai szolgáltatásokat, valamint ezekhez kapcsolódóan egy rövid távú, intenzív, Budapestet bemutató és népszerűsítő, kiterjedt nemzetközi városmarketing-kampányt kell lefolytatni a kormányzati turizmus- és gazdaságfejlesztési marketingtevékenységgel összhangban.

A határozatban a kormány felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. útján gondoskodjon a városmarketing-kampány előkészítésének és lefolytatásának megszervezéséről, 2017. október 31-ig.

Ehhez egyeztetnie kell az egyes kiemelt budapesti beruházásokért felelős kormánybiztossal, valamint a turizmussal kapcsolatos állami feladatok koordinálásáért felelős kormánybiztossal, és szem előtt kell tartania az olimpiai pályázatról szóló kormányhatározatot is.

A városmarketing kampánnyal kapcsolatban lefolytatott beszerzések, változatlan tartalommal, egységesen a Magyar Turisztikai Ügynökség Zrt. felelősségi körébe kerülnek.

 

zöldhasú
Hirdetés