Az RTL Klub kereskedelmi igazgatója a legbefolyásosabb a médiában
Ismét az RTL Klubot működtető társaság egyik vezetőjét ítélte a legbefolyásosabb hazai médiairányítónak a Marketing & Media kommunikációs szaklap és a Magyar Reklámszövetség (MRSZ).
A szakmai zsűri által meghozott, csütörtökön Budapesten bejelentett döntés szerint a 2008-as indulás óta először nem Dirk Gerkens, a kereskedelmi csatorna posztjáról nemrégiben távozott vezérigazgató, hanem Vidus Gabriella kereskedelmi igazgató került az M&M Top 50 lista élére.
Simon Krisztián, a Marketing & Media főszerkesztője az eseményen azt mondta, a másfél tucat szakember által meghozott döntés szempontja volt, hogy az érintett tulajdonosként vagy menedzserként mekkora összeg felett rendelkezik, annak elköltésére mekkora hatással van véleménye, személyisége, illetve hogy ezek milyen mértékben változtak az előző évhez képest.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.