2015. április. 27. 17:59 MTI Utolsó frissítés: 2015. április. 27. 18:23 Gazdaság

Négyszáznál áll a feljelentés-számláló a Kun-Mediátor ügyében

Mintegy négyszáz feljelentés érkezett a Kun-Mediátor-üggyel kapcsolatban eddig a nyomozás során, de ez a szám folyamatosan növekszik – közölte a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányság.

A vállalkozás felelős vezetőjének jelenlegi tartózkodási helye a nyomozó hatóság előtt nem ismert, továbbra is körözik – közölte a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Rendőr-főkapitányság.

A Kun-Mediátor több károsultját képviselő ügyvéd, Dobrossy István azt mondta, tudomása van arról, hogy házkutatásokat tartottak a nyomozók az ügyben, de arról, hogy hányszor és hol, nincs információja.

Közölte, Dobrai Sándorné, a Kun-Mediátor Szolgáltatói Kft. körözés alatt álló ügyvezetője hollétéről nincs tudomása, mint ahogy arról sem, hol tartózkodik Kemecsi László résztulajdonos, Dobrai Sándorné veje. Kemecsi László vallomást tett és igyekszik segíteni abban, hogy a több száz károsult visszakapja a pénzét – emlékeztetett Dobrossy István.

A rendőrség április 14-én este közölte, hogy sikkasztás bűntettének gyanúja miatt nyomozást indított, miután a Kun-Mediátor Szolgáltatói Kft. karcagi fiókjában többen nem jutottak hozzá befektetésükhöz. A feljelentők az átlagosnál magasabb kamat reményében helyezték el megtakarításaikat a kft.-nél.

A Kun-Mediátor Szolgáltatói Kft. fő tevékenységként utazási irodaként működött, utazásközvetítéssel foglalkozott, de pénzváltást is folytatott, bár pénzügyi tevékenységre nem volt engedélye.

Az MNB jogosulatlan pénzügyi szolgáltatás gyanújával piacfelügyeleti vizsgálatot indított a cégnél. A társaság utazásszervezői és utazásközvetítői tevékenységre vonatkozó engedélyét visszavonta a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal.

zöldhasú
Hirdetés
Gazdaság Dzindzisz Sztefan 2025. január. 12. 11:00

Primark a HVG-nek: Meghaladta a várakozásainkat az első hét hónap Magyarországon

Új Primark-bolt nyitása egyelőre nincs tervben, bár vizsgálják a további növekedési lehetőségeket. Elárulták azt is, hogy mennyire keresnek más terméket a férfiak és a nők, kik költenek többet, és hogy szerintük mi különbözteti meg őket magyar vetélytársaiktól és hogy miért fontos az egyszerű vállfa. Emailben feltett kérdéseinkre a cég válaszolt.