A fapados légitársaság szakított az alvállalkozóval, amely szerinte túl szőrös szívűen bánt az utasokkal.
A Wizz Air felszólította a vele szerződésben álló Malév Ground Handlinget, hogy ezentúl mellőzze az egyik alvállalkozóját. A Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren a Wizz Air utasait 2012 novembere óta részben a Budport nevű cég szolgálta ki, ezt a társaságot bízta meg a Malév GH azzal, hogy ellenőrizze a beszállásra jelentkezők kézipoggyászának méretét. A Wizz Air által megadott maximális mérethatár túllépése esetén az utasnak ugyanis különdíjat kell felszámolni.
A fapados légitársaság a közleményében úgy fogalmaz, hogy a lépés az utasok kedvezőtlen visszajelzéseire adott válasz. A fapadosinfo blog a múlt héten cikkezett arról, hogy kommentelő utasainak véleménye szerint a kézipoggyászokkal való szőrözés „már a szívatás kategóriájába tartozik”, vagy azt súrolja. A beszámolók szerint előfordult, hogy a csomag 1,5 centiméterrel kinyúló gumicsíkja miatt kellett fizetni, vagy a keretből becsukott állapotban épphogy kilógó húzókar miatt nem engedték fel a gépre a családdal utazó gyerek poggyászát.
A Budport az esetre reagálva az Airportallal azt közölte, hogy tevékenysége során kizárólag a Wizz Air szigorú kéréseit teljesítette, a légitársaság pedig legutóbb november elején ellenőrizte, és meg volt elégedve a szolgáltatással. Olyannyira, hogy nemrég ki is tüntette a Budportot.
A Wizz Air közleménye arra utal, hogy a jövőben kevésbé vetetik szigorúan a csomagok méretére vonatkozó szabályok betartását, de a díjazás rendszere nem változott, a túlméretesnek minősülő bőröndökért ezentúl is fizetni kell.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.