Kommunikációs cégek tömörültek hálózatba
Tizennyolc kommunikációs ügynökség hálózatot hozott létre ComUnity.pro néven. Az egyes régiók ügynökségeit teljesítményük alapján saját országuk sajtóorgánumainak képviselői választották ki és javasolták a szervezetbe. 2010 októberétől a hálózat Magyarországon is jelen van.
A ComUnity.pro hálózatában számos régióban (például Ausztria, Belgium, Egyesült Királyság, Franciaország, Magyarország, Németország, Spanyolország, Svájc, valamint Skandinávia, Közel-Kelet) működő kommunikációs ügynökségek találhatók. Az új nemzetközi csoport elsősorban stratégiai kommunikációra és az ICT szektorra specializálódott. A hálózat még nem hivatalos formájában 2009-ben indult, 2010 októberében pedig a hálózat már Magyarországon is jelen van – idehaza a Double Decker ügynökség képviseli.
A ComUnity.pro hálózatba a helyi ügynökségek nem jelentkezhettek és tagdíj befizetésével sem válhattak a hálózat részévé, hanem kizárólag az egyes országok nemzetközileg is ismert és megbecsült médiumaitól kapott minőségi ajánlások képezték a szűrés és kiválasztás alapját. „A helyi média kétségkívül a lehető legobjektívabb szakmai fórum, amelynek véleményére döntésünket alapozhattuk.” – magyarázta Marc Henri De Bruyne, a hálózatot alapító és egyúttal a belgiumi és luxemburgi képviseletet is ellátó ügynökség vezetője. „Az újságírók és szerkesztők személyes véleménye, tapasztalata a leghitelesebb iránytűje annak, hogy mely PR ügynökségektől lehet számítani értékes, témába vágó és az olvasókat, nézőket is vonzó tartalmakra, illetve mely ügynökségeket tekint megbízható partnernek a sajtó.”
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.