2010. október. 15. 09:01 hvg.hu Utolsó frissítés: 2010. október. 15. 09:11 Gazdaság

Kommunikációs cégek tömörültek hálózatba

Tizennyolc kommunikációs ügynökség hálózatot hozott létre ComUnity.pro néven. Az egyes régiók ügynökségeit teljesítményük alapján saját országuk sajtóorgánumainak képviselői választották ki és javasolták a szervezetbe. 2010 októberétől a hálózat Magyarországon is jelen van.

A ComUnity.pro hálózatában számos régióban (például Ausztria, Belgium, Egyesült Királyság, Franciaország, Magyarország, Németország, Spanyolország, Svájc, valamint Skandinávia, Közel-Kelet) működő kommunikációs ügynökségek találhatók. Az új nemzetközi csoport elsősorban stratégiai kommunikációra és az ICT szektorra specializálódott. A hálózat még nem hivatalos formájában 2009-ben indult, 2010 októberében pedig a hálózat már Magyarországon is jelen van – idehaza a Double Decker ügynökség képviseli.

A ComUnity.pro hálózatba a helyi ügynökségek nem jelentkezhettek és tagdíj befizetésével sem válhattak a hálózat részévé, hanem kizárólag az egyes országok nemzetközileg is ismert és megbecsült médiumaitól kapott minőségi ajánlások képezték a szűrés és kiválasztás alapját.  „A helyi média kétségkívül a lehető legobjektívabb szakmai fórum, amelynek véleményére döntésünket alapozhattuk.” – magyarázta Marc Henri De Bruyne, a hálózatot alapító és egyúttal a belgiumi és luxemburgi képviseletet is ellátó ügynökség vezetője. „Az újságírók és szerkesztők személyes véleménye, tapasztalata a leghitelesebb iránytűje annak, hogy mely PR ügynökségektől lehet számítani értékes, témába vágó és az olvasókat, nézőket is vonzó tartalmakra, illetve mely ügynökségeket tekint megbízható partnernek a sajtó.”

zöldhasú
Hirdetés
Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.