A Toyota nem adja fel, gőzerővel fejleszti a hidrogénautókat
Érkezőben a japán gyártó megnövelt hatótávú új generációs üzemanyagcellás rendszere.
Érkezőben a japán gyártó megnövelt hatótávú új generációs üzemanyagcellás rendszere.
A vadonatúj Alpenglow Hy6-ban egy 700 lóerőnél bőven erősebb biturbó V6-os motor rejtőzik, és a kipufogóján csak víz csepeg ki.
A Stellantis konszern német márkája ezúttal egy üzemanyagcellás hidrogénes új modellel rukkolt elő.
A svájci Stadler RS Zero néven mutatta be azt az új vonatot, amit a dízelüzemű vasúti szerelvények leváltására készített el.
A japán gyártó kétkerekű újdonságának kipufogóján víz csepeg ki.
A dél-koreai Ulaszan városában 437 lakást táplál a zöldenergia. Hogy ez mennyibe kerül majd a lakóknak, azt még most számolják ki.
A Le Mans-i 24 órás autóversenyen járva nemcsak üzemanyagcellás, hanem belsőégésű motoros hidrogénes versenyautókat is láttunk, és a törkölyalapú üzemanyagot égető hibrid hiperkocsikat is körbejártuk.
A hidrogén technológia nemcsak a közúti autók, hanem a versenyautók frontján is szépen lassan tör előre. Vázoljuk milyen formában.
Megnéztük, hogy mire képes a gyakorlatban a Toyota legújabb üzemanyagcellás modellje, a hidrogénnel percek alatt teletankolható, villanymotor által hajtott és akár 600 kilométeres hatótávú legújabb Hilux.
A japán gyártó sportrészlegének vezetője szerint a belsőégésű motorok nem rosszak.
A villanymotoros Honda CR-V e:FCEV-ben hidrogéntartály és akkumulátor is található.
A szinte teljesen hangtalanul suhanó szupermodern zöld rendszámos nyergesvontató hidrogénből nyeri a működéséhez szükséges energiát.