A japán gyártó sportrészlegének vezetője szerint a belsőégésű motorok nem rosszak.
A Toyota a benzines, hibrid és plugin hibrid modellek mellett a tisztán elektromos autókban, illetve az üzemanyagcellás és belsőégésű motoros hidrogénautókban és a szintetikus üzemanyagban is komoly fantáziát lát, és más gyártóktól eltérően nem tisztán elektromosnak látja a jövőt.
A japán mamutcég sportrészlege, az izgalmas közúti- és ütőképes versenyautókat készítő Gazoo Racing szerint a belsőégésű motorok fényes jövő előtt állnak, és ennek jegyében a jelenleg elérhető GR86, GR Yaris, GR Corolla és GR Supra modellek utódai hasonló hajtással debütálnak majd.
Tomoya Takahashi, a Gazoo Racing elnöke szerint ameddig csak lehet belsőégésű motorok hajtják majd a GR modelleket.
Takashi hangsúlyozta, hogy a benzinmotorok nem rosszak, és nem ezekben az erőforrásokban, hanem magában a CO2-ben kell látni az igazi ellenséget, a széndioxid-kibocsátás pedig többféleképpen, például hibridesítéssel is jelentősen csökkenthető.