A Ferrari a világ legerősebb márkája
Az olasz sportkocsigyártó sok új modellt jelentett be a közelmúltban, és igen erős évet tudhat maga mögött.
Az olasz sportkocsigyártó sok új modellt jelentett be a közelmúltban, és igen erős évet tudhat maga mögött.
Csupán egyetlen japán és két német márka tudott bekerülni a 100 legnagyobb értékű nemzetközi brand közé.
Mutatjuk, hogy a legfrissebb 2018-es adatok alapján jelenleg melyek a világ legtöbbet érő autómárkái.
A kaliforniai elektromosautó-gyártó tartja azt a növekedési ütemet, amit eddig csak olyan techcégek tudtak megcsinálni, mint a Facebook vagy az Apple.
Lássuk, hogy jelenleg mely autómárkák képviselik a legnagyobb értéket! A Tesla egyelőre nincs a top10-ben, de nagyon jön fel.
Miközben kutatások szerint a márkázás új korszakába, az „élménymárka” korába léptünk, egy Gartner-előrejelzés szerint 2020-ra a márkák és a fogyasztók közötti interakció a digitális térben fog megtörténni. De vajon felépíthető-e emocionális márkaélmény emberi kapcsolatok nélkül?
Senki ne gondolja, hogy csak azon bizonyos Tiboroknak az élete mindene, hogy a közösségi médiában 800 ezer követője legyen.
Az almás vállalat egymás után harmadik éve vezeti az Interbrand márkaérték szerint összeállított toplistáját.
Minden más vállalatnál többet beszélnek az Apple-ről Amerikában, de óriási ütemben jön fel a Samsung.
A japán autógyár visszanyerte erejét, mint a világ legerősebb autómárkája; értéke jelenleg 26 milliárd dollár.
A felmérés szerint a világ száz legértékesebb márkájának összértéke 4 százalékkal emelkedett az elmúlt egy évben, s...