Minden más vállalatnál többet beszélnek az Apple-ről Amerikában, de óriási ütemben jön fel a Samsung.
Hetente 232 millió alkalommal emlegetik az Apple-t az amerikaiak – derül ki az online és offline beszélgetéseket is követni próbáló TalkTrack indexből. A júliusi adatokat tartalmazó listán a második helyezett Coca-Cola heti 212 millió említéssel rendelkezik, harmadik pedig az amerikai Walmart áruházlánc lett.
A dobogóról éppen leszorult a Samsung, viszont egy másik listán első lett: a dél-koreai gyártó erősen jön fel szájreklámban: a Keller Fay elemzőcég becslése szerint a Samsung neve egy év alatt +2 milliárd alkalommal jött fel az USA-ban, éves szinten ők érték el a legnagyobb növekedést.
A leggyorsabban növekvő márkák között egyébként vezetnek a tech vállalatok: az Amazonról az egy évvel korábbihoz képest 1,1 milliárd alkalommal esett szó, a Microsoft 741 millióval erősített, a növekedési lista negyedik helyén pedig a +548 milliós Google áll.
Ha ez érdekes volt, hasonlókért lájkolja a hvg.hu Tech rovatának Facebook-oldalát.