Autó hvg.hu 2020. január. 28. 07:59

A Ferrari a világ legerősebb márkája

Az olasz sportkocsigyártó sok új modellt jelentett be a közelmúltban, és igen erős évet tudhat maga mögött.

A Brand Finance legfrissebb jelentéséből kiderül, hogy a tavalyi évhez hasonlóan idén is a Ferrari a világ legerősebb márkája.

Az olasz autógyártó úgynevezett BSI (Brand Strength Index) pontszáma a 2020 januári kiadvány szerint 94,1 a maximálisan megszerezhető 100-ból. Egy éve még 94,8 pontot kapott a Ferrari, de a 0,7 pontos visszaesése ellenére továbbra is maga mögött tudhatja a második helyezett Disneyt, mely egy év alatt 87,2-ről 93,9 pontra javított. A harmadik helyet a 90,4-ről 92,2 pontra javító WeChat tudhatja magáénak.

A Brand Finance Global 500 2020 BSI-toplista első 12 helyezettje büszkélkedhet a legjobb AAA+ minősítéssel.

Márkaérték tekintetében a Ferrari egyébként csak a 206. helyet tudhatja magáénak. Ezt a toplistát az Amazon, a Google és az Apple uralja, az autógyártók közül pedig a 11. Mercedes-Benz örülhet a legelőkelőbb pozíciónak. A Toyota a 15., a Volkswagen a 25., a BMW pedig a 30. a legértékesebb márkák 500-as listáján.

Ferrari

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Lőrincz Tamás 2025. január. 06. 06:30

A választás időpontjánál is fontosabb, telik-e osztogatásra a Fidesznek, miközben a kilátásoknál csak a közhangulat rosszabb

A Tiszának az előrehozott választás témájának napirenden tartása – ezzel együtt leginkább annak elkerülése – mellett a pártépítés lesz a legfőbb feladata 2025-ben, a Fidesznek pedig a gazdaság felpörgetése és saját táborának megtartása. Mi vár a magyar politikára és a választókra a most kezdődő évben?