Az olasz sportkocsigyártó sok új modellt jelentett be a közelmúltban, és igen erős évet tudhat maga mögött.
A Brand Finance legfrissebb jelentéséből kiderül, hogy a tavalyi évhez hasonlóan idén is a Ferrari a világ legerősebb márkája.
Az olasz autógyártó úgynevezett BSI (Brand Strength Index) pontszáma a 2020 januári kiadvány szerint 94,1 a maximálisan megszerezhető 100-ból. Egy éve még 94,8 pontot kapott a Ferrari, de a 0,7 pontos visszaesése ellenére továbbra is maga mögött tudhatja a második helyezett Disneyt, mely egy év alatt 87,2-ről 93,9 pontra javított. A harmadik helyet a 90,4-ről 92,2 pontra javító WeChat tudhatja magáénak.
A Brand Finance Global 500 2020 BSI-toplista első 12 helyezettje büszkélkedhet a legjobb AAA+ minősítéssel.
Márkaérték tekintetében a Ferrari egyébként csak a 206. helyet tudhatja magáénak. Ezt a toplistát az Amazon, a Google és az Apple uralja, az autógyártók közül pedig a 11. Mercedes-Benz örülhet a legelőkelőbb pozíciónak. A Toyota a 15., a Volkswagen a 25., a BMW pedig a 30. a legértékesebb márkák 500-as listáján.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.