Senki ne gondolja, hogy csak azon bizonyos Tiboroknak az élete mindene, hogy a közösségi médiában 800 ezer követője legyen.
A legnagyobb autómárkák is komoly versenyt folytatnak ezen a téren és jelenlegi állapot szerint a bajor kék-fehér jelvényesek vezetnek az egyik legfontosabb platformon, az Instagramon 10,6 millió követővel. A márka úgy tűnik nem csak digitális kommunikációs eszközként használja elég jól a csatornát, de sikeresen építi a BMW-s lifestyle-t, amellyel néha el is büszkélkednek. A ranglista további képe így fest, a holland Autoblog gyűjtése alapján:
- Mercedes : 8.2 millió követő
- Audi : 7 millió
- Tesla : 1.5 millió
- Ferrari : 1.6 millió
- Lamborghini : 6.2 millió
- Volkswagen : 1 millió
- Bentley : 2.9 millió
- Rolls-Royce : 2.7 millió
- Ford : 2.2 millió
Mint látszik a BMW egyelőre magabiztos előnnyel vezeti a listát. Érdekes, hogy a Lambo mennyire erős ezen a téren a szupersport autók közt, míg a nagy rivális patinásabb Ferrari szinte eltörpül mellette. A Lamborghini úgy tűnik mostanság sokkal inkább a fiatalok márkája.