Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#márkaépítés

HVG Könyvek HVG Könyvek

Hogyan (ne) legyünk mások?

A kitűnés és a különbözőség minden márka szempontjából fontos. Ugyanakkor nem mindegy, hogy valami mást mondunk, vagy valamit másképpen mondunk.

Business magazin HVG Extra Business

Így tudhatjuk meg, hagyunk-e pénzt az asztalon

A márka érték, a márkaépítésre szánt összeg pedig befektetés. Cikkünk márkaszakértő szerzőjének meggyőződése, hogy a fogyasztói márkaélmény számszerűen kimutatható, és ezáltal kalkulálható az is, a márkaépítés hozott-e valós értéknövekményt.

Vállalkozás hvg.hu

A céges blogolás hét főbűne

Azért mert tud valaki írni, még nem biztos, hogy tud jól blogolni. Márpedig a cégek gyakran beleesnek abba a hibába, hogy a „blogoláshoz mindenki ért” felkiáltással rábízzák a feladatot az első arra járó emberre, pedig egy hozzá nem értő több kárt okozhat, mint gondolnánk.

Gasztro hvg.hu

Hogyan lehet erős márkát építeni?

Erőteljesebben együtt kell működnie a civil és állami szférának az élelmiszer-biztonság érdekében. Erről egyeztetett az élelmiszerlánc-felügyeletért és az agrárigazgatásért felelős államtitkár a Magyar Márkaszövetség tagvállalataival a szervezet legutóbbi közgyűlésén.