Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#márkahűség

HVG Könyvek HVG Könyvek

Hogyan (ne) gondolkodjunk a hűségről?

A márkahűség hajszolása az ortodox marketing rögzült eleme, amelynek értéke szinte megkérdőjelezhetetlen. Mégis jobb lenne, ha megkérdőjeleznénk. A kutatások ugyanis ezt támasztják alá.

Tech hvg.hu

Apple gépet vesznek az iPhone-osok? Vagy inkább PC-t?

Egy amerikai felmérés azt vizsgálta, mennyire lojálisak az iPhone-osok az Apple márkához, amikor másmilyen eszközt vásárolnak. Kiderült, hogy ugyan lojálisak, csak épp nem mindenkor és nem mindenki.

Tech hvg.hu

Kevesebb Facebook, több vodka: a koronavírus igencsak bekavart

A koronavírus-járvány sok szempontból megváltoztatta az életünket, még olyan területeken is, amelyekre sosem gondolnánk. Például, hogy miként viszonyulunk a különböző technológiai szolgáltatásokhoz, termékekhez, és hozzájuk viszonyítva más márkákhoz.

Gazdaság Dobos Emese

Az outletek népszerűségével a koronavírus sem tud mit kezdeni

A kijárási tilalom feloldása után megrohanták a magyarok az outleteket, a forgalom még a válság előttihez képest is nőtt. Ugyanakkor a bevásárlóturizmus elmaradását ők is megérzik. Az még kérdés, hogy az outletekre is igaz lesz-e az a megállapítás, miszerint semmi nem lesz ugyanolyan, mint a járvány előtt.

Business magazin HVG Extra Business

Miért mindig ugyanazt a márkát vásároljuk?

A marketing alattomos erővel hat a tudattalan énünkre, és már ott is egy tábla csoki a kezünkben. A neuromarketingesek legalábbis ezt akarják mindenkivel elhitetni, és hozzáteszik, hogy a döntéseinkért az agyi törzsdúcok területe a felelős. Tényleg ilyen egyszerűen működik?

Tech hvg.hu

Ezért szánja rá magát olyan nehezen, hogy lecserélje a telefonját

A Xerox legfrissebb, több országra kiterjedő, hatezer ember megkérdezése alapján elkészült reprezentatív felmérése szerint a vásárlók több mint a fele (51%) tökéletesen elégedett azzal, ha a technológiai, szórakoztatóelektronikai és telekommunikációs eszközparkja egyetlen márka termékeiből áll össze.