Autó hvg.hu 2019. december. 09. 07:59

Magyarországon a VW 300 lóerős kompakt divatterepjárója

Bátran kijelenthetjük, hogy a T-Roc sportosra hangolt összkerekes csúcsmodellje abszolút nem szenved erőhiányban.

A Volkswagen két éve dobta piacra a crossoverek között versenyző és általunk is alaposan letesztelt T-Roc-ot, a T-Cross nagytestvérét és a Tiguan kisöccsét. Az egy ideje már kabrió változatban is gyártott típus itthon legolcsóbban 7,54 millió forintból úszható meg, ennyibe kerül ugyanis a 150 lóerős 1,5 literes benzines alapmodell.

Egészen a közelmúltig a 190 lóerős 2 literes TSI volt a legsportosabb T-Roc, ami idehaza 9,2 millió forinttól indul, most azonban megérkezett a minden korábbinál fürgébb csúcsmodell, a T-Roc R.

VW

A Magyarországon minimum 12,6 millió forint kifizetését követően hazavezethető újdonság mozgatásáról egy 2 literes 4 hengeres turbós benzinmotor gondoskodik, mely nem kevesebb, mint 300 lóerőt szabadít rá a négy kerékre. A 400 Nm-es csúcsnyomaték 2000-5200-as fordulatszám-tartományban hívható le.

VW

Az 1 575 kilogramm tömegű, hétfokozatú DSG-váltóval szerelt divatterepjáró 4,8 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet, a végsebessége 250 km/h.

VW

 

VW
VW
VW

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Hirdetés
hvg360 Tiszóczi Roland 2024. december. 03. 20:00

„Kib*szott okos vagyok!” – így döntötték be Jeffrey Skilling könyvelési trükkjei a világ egyik legnagyobb cégbirodalmát

Az 1985-ben alakult Enron tizenöt év alatt Amerika ötödik legnagyobb vállalatává nőtt százmilliárd dollár feletti forgalommal, a „nyereségességének pedig nincsenek határai, csak ha te állítod fel azokat” – vélték a vezetők. A hihetetlen eredmények kulcsfigurája Jeffrey Skilling – a vállalat egykori tanácsadójából lett vezérigazgató –, aki kreatív pénzügyi ötleteivel a világ egyik legnagyobb vállalati sikerét, majd végül csődjét hozta össze. Nagy csalások című sorozatunk legújabb cikke.