Wolfsburgban egy picit elgurultak a gyógyszerek, és gyorsan levágták a T-Roc tetejét.
Nos, ez néhányszor már megtörtént a közelmúltban, elég csak a Nissan Murano Cross Cabriolet-ra, illetve a Range Rover Evoque Convertible-re gondolnunk, most pedig megérkezett a legújabb ilyen furcsa képződmény. Íme:
A keresztségben Volkswagen T-Roc Cabriolet könnyen kikövetkeztethető módon a nemrégiben általunk alaposan letesztelt kompakt divatterepjáróra, a T-Rocra épül. A nagyközönség által élőben először a szeptemberi Frankfurti Autószalonon megtekinthető újdonság 2 centiméterrel hosszabb, 0,8 centiméterrel keskenyebb, illetve a vászontetőnek köszönhetően 5,1 centiméterrel alacsonyabb, mint az alapmodell.
A kétajtós kabrió crossover tengelytávja 4 centiméterrel nőtt. A tetőt a középkonzolon lévő gomb, illetve a távirányító nyomkodásával lehet nyitni/csukni, a folyamat alig 9 másodpercig tart, és meg sem kell állni hozzá, elég 30 km/h alá csökkenteni a tempót.
Az utasok biztonságáról alaphelyzetben láthatatlan, baleset esetén pedig villámgyorsan felugró bukókeretek gondoskodnak, ezenkívül pedig a szélvédőkeret, az alváz és az oldalsó elemek is komoly erősítést kaptak. A bővíthető csomagtartó 284 literes kapacitású.
A 17-19 colos kerekeken gördülő, kizárólag elsőkerék-hajtású T-Roc Cabriolet 1 literes 3 hengeres alapmoptorja 115 lóerős és 200 Nm-es, ami mellé egy hatfokozatú kéziváltót szerelnek. Az 1,5 literes 4 hengeres motor 150 lóerőt és 250 Nm-t ad le egy hétfokozatú duplakuplungos automata váltón keresztül.
A jelenlegi piacon rivális nélküli modell forgalmazása 2020 elején kezdődik meg, az alapár 26 000 euró (8,3 millió forint) magasságában fog mozozni.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.