2007. július. 17. 09:50 hvg.hu Utolsó frissítés: 2010. február. 23. 08:54 Autó

Hogyan fajult idáig az Il Ferro-ügy?

Miért hagyta hidegen a szaksajtót az Il Ferro fénykorában? És a hatóságokat? Milyen sajtókapcsolatai voltak a reklámautósoknak? Hogyan próbált bejutni a rendőrség egy sajtótájékoztatóra? A reklámautós biznisz körüli furcsaságokat elsőként feltáró újságíró mesél. Szubjektív krónika az „évszázad üzletéről”.

„Ez a sztori tetszeni fog. Valami bűzlik itt és senki nem írt még róla” - valahogy így keltette fel az érdeklődésemet egy autós szakújságíró kolléga tavaly novemberben a reklámautós cégekkel kapcsolatban. Az akkoriban fénykorát élő Il Ferróval, illetve az ahhoz hasonló, de kevesebb ügyféllel bíró Hírautóval ebben az időben még egyáltalán nem foglalkozott a (szak)sajtó, vagy ha igen, csak a céget fényező píár cikkekben, PR-interjúkban találkozhattunk ajánlatukkal: reklámmal matricáztatnak be autókat, cserébe fizetnek a tulajdonosának, méghozzá annyi pénzt, amennyivel akár egy vadiújan vásárolt gépkocsi havi törlesztő részletét is fedezni tudja.

Titkok, furcsaságok, izgalmas részletek a cikk folytatásában. Kattintson ide.

Hirdetés
Címkék
hvg360 Hamvay Péter 2024. november. 28. 15:20

Magyar Péter a politikai sárm iskolapéldája – interjú Sonnevend Júlia amerikai-magyar médiaszociológussal

A sárm, amivel korunk politikusainak egy része él, azt sugallja, hogy „olyan vagyok, mint te, úgy gondolkodom, úgy élek, mint te<strong>”</strong>, még akkor is, ha ez nincs is így – mondja Sonnevend Júlia. Az amerikai-magyar médiaszociológust a témában írt sikerkönyvéről, Orbán Viktorról, Magyar Péterről, Kim Dzsongunról és az egyesült államokbeli karrierjéről kérdeztük.