Hogyan fajult idáig az Il Ferro-ügy?
Miért hagyta hidegen a szaksajtót az Il Ferro fénykorában? És a hatóságokat? Milyen sajtókapcsolatai voltak a reklámautósoknak? Hogyan próbált bejutni a rendőrség egy sajtótájékoztatóra? A reklámautós biznisz körüli furcsaságokat elsőként feltáró újságíró mesél. Szubjektív krónika az „évszázad üzletéről”.
„Ez a sztori tetszeni fog. Valami bűzlik itt és senki nem írt még róla” - valahogy így keltette fel az érdeklődésemet egy autós szakújságíró kolléga tavaly novemberben a reklámautós cégekkel kapcsolatban. Az akkoriban fénykorát élő Il Ferróval, illetve az ahhoz hasonló, de kevesebb ügyféllel bíró Hírautóval ebben az időben még egyáltalán nem foglalkozott a (szak)sajtó, vagy ha igen, csak a céget fényező píár cikkekben, PR-interjúkban találkozhattunk ajánlatukkal: reklámmal matricáztatnak be autókat, cserébe fizetnek a tulajdonosának, méghozzá annyi pénzt, amennyivel akár egy vadiújan vásárolt gépkocsi havi törlesztő részletét is fedezni tudja.
Titkok, furcsaságok, izgalmas részletek a cikk folytatásában. Kattintson ide.