Az egyik Apple üzlet dolgozója néhány negatív kommentet írt egyik barátjának üzenőfalára, az Apple üzleteivel...
Az egyik Apple üzlet dolgozója néhány negatív kommentet írt egyik barátjának üzenőfalára, az Apple üzleteivel kapcsolatban. Eben semmi meglepő nincs: a világon minden alkalmazott tudna egy-két negatív, vagy javítanivaló dolgot mondani munkahelyével kapcsolatban, még akkor is, ha az a munkahely olyan „király” mint az Apple, vagy akár a Google.
Jóval érdekesebb azonban a cég reakciója: a szóban forgó bolt vezetője, miután figyelmébe ajánlották a kommenteket, rögtön megvált az alkalmazottól. Az indoklás: a cégnek határozott szabályai vannak az internetes kommunikációval kapcsolatban… Ez még rendben is lenne, az ember ne piszkítson oda, ahol eszik, az Apple boltos eladó azonban szabadidejében, mint magánember írta a negatív kommenteket. Az Apple azonban nem irgalmaz, szerintük nincs olyan, hogy „magánemberként” ír üzenet, és „dolgozóként” írt üzenet, csak Facebook üzenet van. Mondjuk ez a Facebook szerint is így van – lehet, az lenne a megoldás, ha a Facebookon lenne egy kis kapcsoló vagy zászlócska, hogy miközben egy kommentet írok, vajon éppen dolgozom, vagy magánemberként véleményezek? A részletes történet ebben a PDF-ben olvasható.