Tech techline.hu 2011. november. 09. 16:30

Kirúgja az Apple a Facebookra negatív kommenteket író dolgozókat

Az egyik Apple üzlet dolgozója néhány negatív kommentet írt egyik barátjának üzenőfalára, az Apple üzleteivel...

Az egyik Apple üzlet dolgozója néhány negatív kommentet írt egyik barátjának üzenőfalára, az Apple üzleteivel kapcsolatban. Eben semmi meglepő nincs: a világon minden alkalmazott tudna egy-két negatív, vagy javítanivaló dolgot mondani munkahelyével kapcsolatban, még akkor is, ha az a munkahely olyan „király” mint az Apple, vagy akár a Google.

Jóval érdekesebb azonban a cég reakciója: a szóban forgó bolt vezetője, miután figyelmébe ajánlották a kommenteket, rögtön megvált az alkalmazottól. Az indoklás: a cégnek határozott szabályai vannak az internetes kommunikációval kapcsolatban… Ez még rendben is lenne, az ember ne piszkítson oda, ahol eszik, az Apple boltos eladó azonban szabadidejében, mint magánember írta a negatív kommenteket. Az Apple azonban nem irgalmaz, szerintük nincs olyan, hogy „magánemberként” ír üzenet, és „dolgozóként” írt üzenet, csak Facebook üzenet van. Mondjuk ez a Facebook szerint is így van – lehet, az lenne a megoldás, ha a Facebookon lenne egy kis kapcsoló vagy zászlócska, hogy miközben egy kommentet írok, vajon éppen dolgozom, vagy magánemberként véleményezek? A részletes történet ebben a PDF-ben olvasható.  

 

Hirdetés
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.