Országosnak tűnik az a probléma, amely miatt egy-egy másodpercnyi némaság zavarja meg a hanghívásokat. [Frissítve a szolgáltatók reakcióival.]
"Bocs, ezt most nem értettem." Hívásonként legalább egyszer elhangzott ma ez a mondat, amikor tesztelni kezdtük az olvasók által is jelzett hibát, amely többeknél hétfő reggeltől jelentkezik. A beérkezett jelzések, szerkesztőségünk tapasztalatai és kifejezetten tesztelési célból végzett hívásaink alapján a hiba nem lokalizálható kisebb területre, országszerte több települést is érinthet.
Cikkünk megjelenése után néhányan jelezték: észlelték a problémát, de bluetooth-os headsetjük hibájára gyanakodtak.
Egyelőre nem sikerült beazonosítanunk, hogy a probléma egy vagy több telekommunikációs szolgáltatót érint-e. Eddigi tapasztalataink alapján vegyes a kép, a Telekom, a Telenor és a Vodafone hálózata is érintett lehet. A hiba egy-egy készüléktípushoz sem köthető, okostelefonokon, hagyományos mobilokon és vezetékes telefonos hívások alatt egyaránt tapasztalható.
Kerestük a három nagy mobilszolgáltatót, egyelőre sehol nem tudtak arról, hogy gond lenne, de ígérték, utánanéznek. (Amint további információ áll rendelkezésünkre, frissítjük cikkünket.)
Frissítések
15:56 A Vodafone-nál nincs gond, közölte megkeresésünkre a cég.
16:13 A Telekom megerősítette, hogy látja a hálózatán a problémát, megkezdte az ügy kivizsgálását. A cég ügyfélszolgálatán egyelőre nem jelezték tömegesen a gondot.
17:23 A Telenor jelezte, hogy tud a problémáról, melynek a hátterében másik operátor által nyújtott szolgáltatásban bekövetkezett hiba áll.
Ha értesülni szeretne a fejleményekről, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.