A YouTube közzétette a 2019-es évet összefoglaló videóját, a Rewindot, és azt is elárulta, melyek voltak a legnépszerűbb videók és videósok az idei évben.
A 2018-as évet valószínűleg örökre szeretné elfelejteni a YouTube. Az ember alapvetően azt gondolná, kevés ártalmatlanabb dolog lehet egy, az évet összegző videónál, ám ebben nemcsak mi, hanem a YouTube is tévedett. Amikor ugyanis egy évvel ezelőtt elkészítették a 2018-as összefoglaló videójukat, a YouTube Rewindot, olyan mérhetetlen elégedetlenség fogadta azt, hogy az alkotás pillanatok alatt lett a legnépszerűtlenebb a platformon.
A készítők viszont azt ígérik, az idei év teljesen más lesz, és nem ismétlődik meg a 2018-as fiaskó.
#RewindIsComing pic.twitter.com/gwHQY0yhsk
— YouTube (@YouTube) December 3, 2019
Bár kedden még csak a fenti, sejtelmes Twitter-bejegyzést tette közzé a platform, csütörtök estére megérkezett a 2019-es Rewind videó is.
A YouTube november 1-jéig összegzett listája alapján az idei év legnézettebb videósa ismét PewDiePie lett, aki csatornáján már elérte a 100 milliós feliratkozói számot is. A legtöbb kedvelést Mr.Beast videója érte el, aki az idei év egyik legtrükkösebb kampányfogásáról, az Instagramon megjelenő tojásról készített videót.
A játékvideók terén továbbra is a Minecraft az, ami mindent visz, míg a második helyen a Fortnite, harmadik helyen pedig a GTA V áll.
Természetesen a legkedveltebb zenei videó kategóriája sem maradhatott ki az idei évben, ez pedig – talán nem túl nagy meglepetésre – Shawn Mendes és Camila Cabello közöse, a Senorita lett.
Ha valaki esetleg azon gondolkodik, hogy érdemes-e még 2020-ban csatornát indítani, akkor arra a YouTube válasza egyértelműen az, hogy igen.
A brazil LOUD például február 28-án indította útnak csatornáját, mostanra pedig már 3,4 millió követővel rendelkezik.
Ha máskor is szeretne tudni hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.