Még csak pár napja árusítják a jubileumi iPhone-t, de a Samsung máris elérkezettnek látta az időt arra, hogy elkezdje szokott csipkelődését.
Egy ideje már nem támadta a Samsung az Apple-t (régebben csak úgy sorjáztak a konkurenst cikiző reklámok), de azért cseppet sem meglepő, hogy a cupertinóiak 2017-es „nagy dobására”, a jubileumi iPhone-ra a Samsungnak azonnal reagálnia kellett.
Legújabb reklámja nem közvetlenül az iPhone X-et támadja, hanem úgy összességében az iPhone-okat, egészen a múltból kiindulva. Szóba, pontosabban képbe kerül a csekély tárhely (8 GB-os iPhone-ok), az Apple-telefonok (iPhone 5s) kis (4”-es) kijelzője a jóval nagyobb Galaxy-kijelzők mellett. A Galaxyk már tavaly vízállók voltak, és akkor most itt van 2017, amikor az Apple készülékén nem lehet zenét hallgatni töltés közben. Ráadásul itt a sorban állás a készülékért, amelyre a Samsung-telefonoknál nincsen szükség.
A reklám üzenete („felnőni”, mármint a Samsunghoz) egyértelmű: a dél-koreaiak mindig egy lépéssel az Apple előtt jártak a hardverek tekintetében.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát.