A nyáron lezárult sikeres tesztelést követően az országban elsőként a Magyar Telekom indította el a MobilTárca szolgáltatást. Az OTP Banknak, a MasterCardnak, a SuperShopnak és az InterTicketnek mint partnereknek köszönhetően már induláskor 18 ezer pontos elfogadói hálózat várja a felhasználókat.
A MobilTárca egy olyan alkalmazás, amellyel virtuális formában egy helyen – egy arra alkalmas mobiltelefonban, illetve NFC SIM kártyán – tárolhatók egyes bank- és hűségkártyák, továbbá koncert-, színház- és más belépőjegyek. Így egyszerűen és biztonságosan, egy érintéssel lehet fizetni, hűségpontokat gyűjteni, valamint rendezvényekre belépni.
Az elfogadói hálózat kiterjedtségét mutatja, hogy a szolgáltatás elindításának időpontjában fizetni országszerte több mint 18 ezer elfogadóhelyen (mintegy 38 ezer terminálon) lehet; hűségpontot gyűjteni és beváltani közel 600 üzletben, automatában, valamint ugyanennyi taxiban; míg 23 budapesti rendezvényhelyszínen biztosított a MobilTárcában tárolt NFC jeggyel való belépés.
A MobilTárca igénybevételéhez szükség van egy arra alkalmas okostelefonra és SIM kártyára, a Google Play Store-ból letölthető MobilTárca alkalmazásra, valamint a Telekommal kötött mobil hang- és internetelőfizetésre. Jelenleg 15 fajta MobilTárca-képes mobilkészülék közül választhatnak az érdeklődők, év végéig pedig több mint 30 készülékre bővül a kínálat.
A készülékek oldaláról gyors felfutást vár a Telekom, becslései szerint 2015 végére közel 1 millió MobilTárca-képes okostelefon lesz az ügyfeleknél. Az ügyfelek meglévő SIM-kártyájukat díjmenetesen cserélhetik le MobilTárca-képes SIM kártyára.