Két különleges reklámmal, reklámozási lehetőséggel hívja fel magára a figyelmet a Snapchat.
Bár az önmaguktól törlődő üzeneteket küldő chatszolgáltatás, a Snapchat értéke meghaladja a 10 milliárd dollárt, s ez leginkább a befektetőknek köszönhető. A fiatal tulajdonosok most már pénzt is akarnak csinálni az appból, így azután nem kerülhették ki a reklámokat. Egy sor hirdetést csináltak, azonban kettő egészen különleges ezek közül.
Valójában új filmekhez készítettek trailereket (az Ouija horrohoz, illetve a Dump and Dumper To-hoz), s ezek megjelentek a Snapchat-felhasználók üzenetei között, persze rajtuk volt a Sponsored megkülönböztető szócska. A felhasználó eldöntheti, megnézi-e vagy sem, és ha megnézi, akkor – akárcsak a többi üzenet – ez is megsemmisül.
A Snapchat első embere, Evan Spiegel szerint igen jól sikerült a kampány, mindkét hirdetést több millióan megnézték. Állítólag jó pár potenciális hirdető érdeklődik e lehetőség iránt, hiszen így biztos, hogy a releváns hirdetőhöz jut el az üzenete, ugyanis csak az olvassa el, akit érdekel.
Az a tény pedig, hogy rengeteg felhasználó megnézte a „Sponsored” felirattal ellátottakat, reményt ad arra, hogy hasonló lesz a helyzet az egyéb reklámokkal is, és akár sokkal hamarabb befolyhat mát pénz, mint ahogy azt korábban gondolták.