Tech hvg.hu 2014. október. 04. 17:01

Bosszantja a termékmegjelenítés? Akkor mit fog szólni ehhez?

Elképesztő, mi mindenre képesek ma már a hirdetők termékeik reklámozása érdekében, és ehhez a technológia is megad minden segítséget.

Ne csodálkozzon, ha a jövőben, kedvenc, jól ismert könnyűzenei klipjében váratlanul egy termékmegjelenítés, termékreklám bukkan fel, holott korábban ez benne sem volt a klipben.

Mindezt egy új megállapodás teszi lehetővé, ami nemrég köttetett a világ egyik vezető zenei vállalata, a Universal Music Group, a videón belüli natív hirdetések guruja, a MirriAd és a Havas ügynökség között.

Ennek értelmében utólagos termékelhelyezésre nyílik majd lehetőség különféle klipekben, kihasználva a MirriAd már régebb óta meglévő díjnyertes technológiájának lehetőségeit. Így egyik héten mondjuk a Pepsi, a másikon a Coca Cola márka jelenhet meg ugyanabban a videoklipben, sőt a későbbiekben arra is lehetőség lesz, hogy ugyanannak a klipnek a különféle termékelhelyezéses változatai jussanak el a különböző felhasználói csoportokhoz.

Előtte...
Billboard
...és utána
Billboard

Az együttműködés első (demo) fecskéje egy Avicii-videó, amelyben egy Grand Mariner reklámot helyeztek el – utólag.

Élet+Stílus hvg.hu 2024. november. 30. 10:00

„Elájult, és akkor jött rá, hogy valami nem stimmel” – Kösz, jól: kiégés és stressz a magyar munkahelyeken

<strong>Milyen személyiségjegyek jellemzik a munkamániásokat, és mi lehet az oka, hogy Magyarországon a civil szférában dolgozik a legtöbb munkafüggő</strong>? Mennyire az egyén, és mennyire a munkáltató felelőssége, ha a munkamánia eluralkodik, és függőséggé, kiégéssé válik? <strong>Mi a közös Karácsony Gergelyben és Donald Trumpban?</strong> A Kösz, jól vendége volt Kun Bernadette pszichológus és Merész István, az Allianz-Trade vezetője.