Tech hvg.hu 2013. július. 17. 14:01

Reklámokat mutat becsekkolás után a Foursquare

Beindultak a hirdetések a Foursquare-en, a felhasználók aktuális helyszínüknek megfelelő reklámokat látnak.

Becsekkolás után közvetlenül feltűnő, az adott helyhez kapcsolódó hirdetéseket kezdett el mutatni a Foursquare. Az AdAge beszámolója szerint az egyik első kampányt a Captain Morgan forgalmazója indította: aki becsekkol az italcég által jóváhagyott, termékeit fogalmazó sörözőkbe, a check-in után rögtön hirdetést lát, melyben Captain Morgan rum, illetve azzal kevert italok fogyasztására bizatják.

Ennél egy fokkal zavaróbb lehet a Toys R Us játékcég hirdetése, ami a "családbarát helyszínek", például parkokba és játszóterekre becsekkolóknak jelenik meg.
Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.