Tech hvg.hu 2013. április. 21. 07:10

Fejenként 40 ezret érünk. Ön is.

Átlagosan 174 dollár, nagyjából 40 ezer forint értéke van egy márka számára egy facebookos felhasználónak - derül ki a közösségi médiás marketinggel foglalkozó Syncapse elemzéséből. Jó hír, hogy két év alatt alaposan felment az árunk.

2010-ben mértnél 28 százalékkal nagyobb, 174 dolláros értéket képvisel egy márka számára egy facebookos rajongó - írja a Syncapse adataira hivatkozva a Mashable. A tanulmányban a cég kettéválasztva mérte egy-egy márka rajongóit és azokat, akik nem lájkolták az adott oldalt a Facebookon, majd egy kétezer fős amerikai mintán megvizsgálta többek között azt, hogy melyik csoport tagjai mennyit költenek az adott márkára, elemezte a márkahűségüket, illetve azt, hogy mennyire ajánlanák az adott márkát másoknak.

Fun Hacker

Vállalatokra lebontva a Zara rajongói 405 dollárt érnek, a H&M-esek 306 dollárt, a McDonald's egy-egy fanje 183 dollárt, míg az Adidasnál 75, a Coca-colánál pedig 70 dolláros ez az érték.

A SocialCode 2011-ben teljesen más eredményre jutott, ők akkor azt állították, hogy 10 dollárt ér egy facebookos rajongó.
hvg360 Horn Andrea 2025. január. 15. 19:50

Még viszi a szél a lángokat, hogyan lesz ebből olimpia Los Angelesben?

Még meg sem fékezték a pusztító tüzeket, el sem kezdődhetett az egyébként gigászi összegűre becsült károk felmérése, Los Angeles vezetésének már amiatt főhet a feje, hogyan tudja mindössze három és fél év múlva a nyári olimpiára érkező emberek millióit fogadni. Az egyébként is deficites költségvetésű városnak meg kell találnia az egyensúlyt abban, mennyit költ a természeti katasztrófa utáni helyreállításra, és mennyit az olimpiai felkészülésre. Nem könnyíti a helyzetét, hogy anyagi felelősséget vállalt arra az esetre, ha a 6,9 milliárd dollárosra becsült büdzsé túlszalad.