Egyre több oldalon van lehetőség arra, hogy a regisztráció felgyorsításaként facebookos vagy éppen google-s fiókunkkal lépjünk be.
A Facebook áll nyerésre, de nagyon jön fel a Google - így foglalható össze az a jelentés, amit a janrain készített a közösségi webes szolgáltatsokkal, harmadik fél oldalán történő bejelentkezéseinkről.
A Facebook az összes bejelentkezés 46 százalékát tudhatta magáénak az idei első negyedévben, ami bár sok, de 3 százalékkal kevesebb, mint amit 2012 utolsó három hónapjában mért a janrain. Zuckerbergék már második negyedéve vesztenek a részesedésből, a Google pedig második negyedéve erősít, most épp 34 százalékon áll. A dobogó harmadik és negyedik helyén a Yahoo! és a Twitter áll 7, illetve 6 százalékkal.
Ha a szórakozásra és játékra használt oldalakat és alkalmazásokat nézzük, akkor a facebookos belépések aránya majdnem kétharmados többségben van, 60 százalékos, és növekszik. Szintén erős a Facebook-login a kereskedelmi oldalakon.