Az új, 4 órás átutalási rendszer július 1-jei bevezetése óta nem működött rendeltetésszerűen az OTP Bank internetes felületének egyenleg- és számlatörténet-lekérdezés funkciója. Szerda éjszakára helyreállították a rendszert.
Az OTPdirekt internetes szolgáltatás Számlatörténet lekérdezés funkciója esetenként nem megfelelően működik. A csoportosan indított jóváírásoknál és terheléseknél a tranzakció megnevezés és közlemény mezők hibás, vagy hiányos adatot tartalmaznak (CBS terhelés / CBS jóváírás) - állt hétfő óta OTP Bank internetes felületének belépőoldalán.
A hvg.hu tapasztalatai szerint szerda éjszakáig az egyenleglekérdezés a szokásosnál jóval lassabban, de sikerült, míg a számlatörténet lekérdezése időnként egyáltalán nem volt
lehetséges. Szerdán éjszaka a bank rendszere teljesen helyreállt.
Július 1-jén vezették be Magyarországon az elektronikus úton benyújtott belföldi forint átutalási megbízásokra vonatkozó új rendszert, amely szerint az átutaló bankjának biztosítania kell, hogy az átutalás a befogadástól számított 4 órán belül eljusson a kedvezményezett ügyfél pénzforgalmi szolgáltatójához.