Új kategóriát hozott létre a Twitter: csütörtöktől politikai hirdetéseket is lehet majd helyezni a hírfolyamban.
Az első szponzorált politikai hirdetést Mitt Romney republikánus politikus számára vásárolták.
Mitt Romney júniusban jelentette be, hogy indul a 2012-es elnökválasztáson. A kevés politikusok egyike, akik a Twittert is használják a kampány során. A hirdetést egy vörös „Promoted” ikon és a Szövetségi Választási Bizottság (Federal Election Commission, FEC) záradéka különbözteti meg a nem fizetett tartalmaktól.
A Twitter politikai hirdetésrészlegét Peter Greenberger vezeti, aki eddig a Google-nál töltötte be ugyanezt a posztot.
A FEC becslése szerint a 2008-as elnökválasztáson mintegy 1,8 milliárd dollárt költöttek a jelöltek reklámokra, és várhatóan a 2012-es választási kampány reklámkiadásai sem lesznek ennél kisebbek.