Tech hvg.hu 2011. szeptember. 22. 09:00

Politikai hirdetések a Twitteren

Új kategóriát hozott létre a Twitter: csütörtöktől politikai hirdetéseket is lehet majd helyezni a hírfolyamban.

Az első szponzorált politikai hirdetést Mitt Romney republikánus politikus számára vásárolták.

Mitt Romney júniusban jelentette be, hogy indul a 2012-es elnökválasztáson. A kevés politikusok egyike, akik a Twittert is használják a kampány során. A hirdetést egy vörös „Promoted” ikon és a Szövetségi Választási Bizottság (Federal Election Commission, FEC)  záradéka különbözteti meg a nem fizetett tartalmaktól.

A Twitter politikai hirdetésrészlegét Peter Greenberger vezeti, aki eddig a Google-nál töltötte be ugyanezt a posztot.

A FEC becslése szerint a 2008-as elnökválasztáson mintegy 1,8 milliárd dollárt költöttek a jelöltek reklámokra, és várhatóan a 2012-es választási kampány reklámkiadásai sem lesznek ennél kisebbek.

Kult Balla István, Németh Róbert 2024. november. 30. 20:00

„Ez az első olyan lemezanyag, aminek az írása közben józan voltam” – Analog Balaton-interjú

„A leszaromság is abból jöhet, hogy csináljuk, amit szeretünk, és nem kell magunkat megerőltetni” – írja le a nemrég Repedés című albummal jelentkező Analog Balaton a hozzáállásukat a világhoz. Szomorú-e a mai popzene? Milyen volt a tagok – Zsuffa Aba és Vörös Ákos – híres Kinizsi utcai albérlete? Miben más józanul dalokat írni, mint a korábbi gyakorlat? Interjú.