Megjelennek a tweetek a Yahoo találatok között
Az év végéig a mikroblog-szolgáltatásra küldött üzenetek a hírportál más szolgáltatásaiba is beépülnek.
A 600 millió felhasználóval rendelkező Yahoo és a napi 50 millió üzenetet továbbító Twitter az együttműködéstől szolgáltatásainak népszerűbbé válását és piaci szerepének megerősítését várja.
A megállapodás üzleti háttereit a Yahoo nem hozta nyilvánosságra. Sajtóértesülések szerint azonban a Microsoft és a Google januárban összesen 25 millió dollárt fizetett azért, hogy a twitteres bejegyzések a keresési eredmények között is megjelenhessenek.
A Facebook közösségi portál sikeréből kiindulva szinte minden nagyobb hírportál és netes levelező rendszert üzemeltető vállalkozás a közösségi funkciók felé bővít.
A felhasználók számának növeléséért folytatott elszánt küzdelemben viszont előfordul, hogy pont a felhasználók érdekei kerülnek háttérbe. A Google Buzz névre keresztelt új szolgáltatását - amely a tartalommegosztást próbálja egyszerűbbé tenni - személyiségi jogi aggodalmak miatt már a jogvédő szervezetek is vizsgálják.