Ballmer szerint a Microsoft jövőre az üzleti felhasználókra hajt
A megfelelő szoftverekkel felszerelkezett alkalmazottak válhatnak az üzleti siker motorjává jövőben. Legalább is Steve Ballmer, a Microsoft vezérigazgatója ere a következtetésre jutott, amikor kifejtette cége jövőre vonatkozó elképzeléseit.
A „People-Ready” projekt már jövőre testet ölt a szélesebb közönség számára is, hiszen e név alatt számos innovatív megoldást dob piacra a szoftveróriás. Ballmer egy olyan konferencián beszélt a Microsft terveiről, amelyre több mint ötszáz nagy ügyfelüket hívták meg. Nekik magyarázta el először, hogy az új üzleti megoldások miként lesznek alkalmazhatóak a Windows Vista különféle verzióiban, a 2007-es Microsoft Office rendszerben, és más alapszoftverekben.
A Microsoft az elmúlt három évben 20 millió dollárt költött olyan K+F projektekre, amelyek jelentős újdonságokat hoztak több területen. Ballmer szerint határtalanok a lehetőségek abban, hogy a szoftverek egyre nagyobb hozzáadott értéket képviseljenek az üzleti életben.
A Microsoft „People-Ready” elképzelése azon a meggyőződésen alapul, hogy az üzleti siker alapvetően az embereken múlik. A „People-Ready” filozófiát követő cégek olyan szoftvereket adnak az alkalmazottaiknak, amelyekkel globálisan együttműködhetnek, azonnal kapcsolatba léphetnek az ügyfelekkel és ki is szolgálhatják őket, valamint korszerűsíthetik a folyamatokat. Ballmer ígérete szerint a Microsoft jövőre kiterjeszti termék portfolióját, és olyan kínálattal jelentkezik, amelyik képes megfelelni a jelenleginél sokkal szélesebb vásárlói igényeknek. A kezdeményezés a következő kategóriákra terjed ki: Egyesített kommunikáció és együttműködés; Vállalati információkeresés; Mobil munkaerő; Üzleti intelligencia; CRM megoldások; Infrastruktúra.