Meleg pár megható történetével adják el a müzlit
Egy meleg pár megható történetével igyekszik rávilágítani a Cheerios arra, hogy mindannyian emberek vagyunk, szeretünk kapcsolatokat teremteni. És persze vehetünk egy kis müzlit is.
Érzelmi marketing a javából, de igen hatásos a Cheerios új reklámja. André és Jonathan egy vakrandin találkozott egymással, és szerelem volt első látásra. Mindketten apák szerettek volna lenni, de mivel melegek, így úgy gondolták, hogy ez nem lesz lehetséges. Ugyanakkor mégis bejelentkeztek egy adoptáló ügynökséghez, ahonnan egy nap telefonhívás érkezett: találtak számukra egy kislányt.
A következő dolog már az volt, hogy szülők lettek és egy Raphaelle névre hallgató kisgyermekük volt, elmondásuk szerint ennél már nem is lehetnének boldogabbak.
A reklám minden bizonnyal nem akarja senkinek a világlátást megváltoztatni, hanem a már ezzel a látásmóddal – egy meleg pér adoptál egy kisgyermeket – szimpatizálókhoz szólnak, és ha már egyetértenek ezzel – a Cheerios szerint mindenki szeret kapcsolatokat építeni, összekapcsolódni –, akkor vehetnek egy kis müzlit is.