A Super Bowlon mutatták be Tim Burton harminc éves klasszikusa, az Ollókezű Edward folytatását, persze egy reklám formájában. Ollókezekkel ugyanis csak önvezető autót lehet vezetni.
Tim Burton tanácsadóként maga is részt vett a Cadillac nagyszabású, a Super Bowlon bemutatott reklámfilmjének készítésében, hiszen az autógyártó cég az ő 1990-es filmjét vitte tovább, ráadásul az egyik eredeti főszereplővel, Winona Ryderrel.
Az egyperces reklám - amelyet csak a Youtube-on majdnem négymillióan néztek meg néhány óra alatt - története szerint a Szólíts a neveden, a Kisasszonyok és az új Dűne sztárja a Johnny Depp által játszott, "eredeti" Ollókezű Edward fiát, Edgart játssza, akinek semmivel sem könnyebb az élete az apjáénál a kezei miatt. Azonban amikor Ryder észreveszi, hogy a fiú virtuális valósággal játszik autóvezetős játékot, megveszi neki a legújabb Cadillacet az önvezető funkciója miatt, és ezzel máris minden sokkal jobb lesz.
A vasárnap esti Super Bowlt egyébként a Tom Bradyvel pályára lépő Tampa Bay nyerte, részleteket itt olvashat.
Még több kultúra a Facebook-oldalunkon, kövessen minket: