Az Index tartalomfejlesztési igazgatója korábban több nagyvállalatnál is részt vett a brandstratégia kialakításában, és a színművészeti egyetemen is tanított.
2020. december 1.-től Szabó Zoltán tölti be az RTL Magyarország marketing és kommunikációs igazgatói pozícióját, írta közleményében a vállalatcsoport.
Szabó Zoltán 2000 óta, húsz éven át dolgozott az Indexnél, kulturális újságíróként kezdte, nevéhez fűződik a Comment:com tévékritikai blog elindítása, de éveken át dolgozott tanácsadóként nagy hazai és multinacionális cégek brandstratégiájának kidolgozásában, részt vett bankok, telekommunikációs cégek és áruházláncok kampányaiban is. Külsősként több mint egy tucat heti- és havilapban publikált, közel tíz éven át volt a Kreatív médiaszakírója, óraadó tanárként pedig tanított újságírást többek közt a Színház és Filmművészeti Egyetemen is. Az Indexnél az utóbbi években tartalomfejlesztési igazgató volt.
A marketingigazgatói feladatokat az elmúlt hónapokban ideiglenesen Grósz Judit látta el a digitális igazgatóság vezetése mellett, miután a korábbi marketing és kommunikációs igazgató, Schiwert-Takács László a nyáron leköszönt a posztról.
Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója megköszönte Grósz Judit munkáját, és egyúttal közölte, hogy Schiwert-Takács az RTL Magyarország műsoraiban megjelenő képernyős sztárok és tehetségek (műsorvezetők, színészek) vállalaton belüli karrierjének segítésével foglalkozik majd a jövőben.