A kiadó a nemzetközi trendekre hivatkozva, a hírfogyasztási igények változásával magyarázza a döntést.
A Central Médiacsoport kedden egy partnereinek küldött hírlevélben bejelentette, hogy 2020. június 10-én, szerdán jelenteti meg utoljára a Cosmopolitan című magazinját nyomtatásban – írja a Media1.hu. A lap augusztustól csak online jelenik meg.
A jelenlegi lépésünk reagál a nemzetközi trendekre, hiszen az online felületen a hírfogyasztás mellett nőtt az igény a nagyobb terjedelmű, egyébként klasszikusan magazinos jellegű anyagokra
– magyarázta a döntést Lipták Tímea, a Central Médiacsoport magazin-üzletágának igazgatója. Sabján Johanna, a lap főszerkesztője pedig arról nyilatkozott, hogy bővített tartalmat és még komplexebb olvasói élményt szeretnének kínálni a Cosmopolitan.hu-n. A lapszámok megjelenési gyakoriságát már tavaly novemberben csökkentették.
A médiacsoport májusban a Nők Lapjának is újabb online felületet indított.
A Central Médiacsoport két hete még takarékossági intézkedésekkel magyarázta, hogy a Story magazin főszerkesztői feladatait Hegedűs Noémi veszi át Kolossváry Balázs eddigi főszerkesztőtől. A koronavírus okozta gazdasági helyzetre hivatkozva számos más költségcsökkentő intézkedést is bevezettek.