A médiacég jelentős racionalizálásba kezd a koronavírus okozta gazdasági helyzet miatt.
Néhány napja egy belsős e-mailben a működési költségek csökkentéséről tájékoztatta a munkatársakat a Centrál Médiacsoport tulajdonos-vezérigazgatója, Varga Zoltán, ma pedig arról küldött levelet, hogy minden munkatársra kiterjedő átmeneti munkaidő-csökkentést rendeltek el, amihez kapcsolódóan a béreket is csökkenti a kiadó – írja a Media1.hu.
„A kiadó felsővezetése több olyan döntést hozott, melyeknek egyetlen célja van: fenntartani a kiadó működését annak érdekében, hogy a járvány elvonultával meg tudjunk újulni, újra növekedési pályára állíthassuk a Central Médiacsoportot” – fogalmazott a portál szerint Varga a munkatársaknak küldött videoüzenetében.
A Central Médiacsoportnál a héten bevezetett költségcsökkentés egyszerre érinti a print és online magazinok előállítási és marketing költségeit – tette hozzá a lap.
Az átmeneti munkaidő-csökkentés két óra mínuszt jelent: a munkatársak a napi 8 óra helyett 6-ot dolgoznak majd. (A médiacégnél több más vállalathoz hasonlóan távmunkában dolgoznak az alkalmazottak ezekben a napokban a koronavírus magyarországi megjelenése miatt.)
A Central Médiacsoporthoz tartozik a 24.hu, a Nők Lapja, a Story, a Best, a Meglepetés, az NLC, a Startlap, a Marie Clare, a Színes RTV, a Vezess.hu, több más internetes és nyomtatott médiatermék.