A Sziget-lakókat nem zavarja a sorban állás.
Több mint 32 000 vásárló járt már az Aldi idén 375 négyzetméteresre növelt üzletében a Sziget Fesztivál első öt napján, ezzel megdőlt a korábbi rekord – közölte az áruházlánc. Mint korábbi cikkünkben megírtuk, az üzletben a termékek legnagyobb része bolti áron kapható.
Az első napok forgalma alapján az italok közül messze az ásványvíz a legkeresettebb – ez leginkább a hőséggel magyarázható, hiszen az ásványvíz éppen egy olyan kivétel, amely esetében a Szigeten található büfék kötelező árát (fél liter 430 forint) kérik el. Az italból így is közel két és félszer annyi fogyott, mint az összes többi alkoholmentes üdítőitalból együttvéve.
A látványpékségben a tavalyi évhez hasonlóan a császárzsemle volt a legkapósabb, amit a virslis táska, a kenyérlángos és a vajas croissant követnek. A friss zöldségek és gyümölcsök közül a banán, az áfonya és a koktélparadicsom volt a legkelendőbb a Szigetre látogatók körében.
Sziget okosban: hogyan spórolhatunk a fesztiválon?
Kiperkálta a borsos belépőjegyet a Szigetre, és már nincs kedve ételre is ennyit költeni? Megmondjuk, mit tehet.