Vállalkozás hvg.hu 2014. május. 23. 11:26

Hány óra kell hetente a kisvállalkozói marketingre?

Átlagosan ennyit töltenek a cégvezetők online marketingtevékenységgel egy héten.

Bár a felmérés Amerikából származik, a hazai kisvállalkozóknak is hasznos lehet, hogy az online marketingre a többség szerint elegendő heti 20 óra. A Constanct Contact nevű online kutatócég szerint, a megkérdezett amerikai kisvállalkozók úgy vélik: korábban kevesebb időt kellett erre fordítaniuk személyesen, mivel nem volt ennyi online csatorna, amit kezelniük kellett.

A felmérés szerint a kis cégek tulajdonosainak komoly frusztrációt okoz, hogy egyre kevésbé látják át az új csatornák használatát. Azt mondták, nem tudják, hogyan használják az újdonságokat, túl sok időt vesz el a tanulási folyamat, egyáltalán nem biztosak benne, hogy a vevőik is értik ezeket a csatornákat, végül nem tudják, hogy marketingszempontból melyik csatorna a legértékesebb. 

Ugyanakkor azok a kis cégek, amelyek heti 20 óránál több időt fordítottak, több csatornán keresztül marketingre, átlagosan 57 százalékkal több új vevőt tudtak szerezni.

Via

Ha szeretne más érdekes hírről is olvasni, hírlevelünkre feliratkozva megteheti!

A marketing tevékenységek megtervezése és kivitelezése nem egyszerű feladat. Önnek könnyen megy vagy nehezen? Mesélje el nekünk! Kérjük, kérdőívünk kitöltésével segítse munkánkat!

Vállalkozás Gyükeri Mercédesz, Rácz Gergő 2024. december. 29. 17:30

Ahol a rizs az isten és perui a spárga: a Nobuban jártunk

Lehet variálni egy felső polcos étteremlánc menüsorában, vagy az főben járó vétek? Honnét tudja egy ázsiai kulináriát szolgáló étterem beszerezni az alapanyagait Budapesten, és hogy lesz a megoldás végül Spanyolország? Ezekről és sok másról faggattuk a Nobu Budapest séfjét, Schreiner Gábort, közben azt is megkérdeztük, hogy a halak filézése közben milyen gyakran vágja meg a kezét.