Vállalkozás hvg.hu 2014. május. 15. 15:55

Itt az újabb a didibár-lánc

Az amerikai Hooter's étteremlánc úgy tűnik, komoly vetélytársat kap. A Tilted Kilt Pub & Eatery lánc árbevétele 18 százalékkal nőhetett tavaly, míg a Hootersnél stagnáltak a tavalyi eladások.

Lehet, hogy komoly vetélytársa akad a Hootersnek – írja a Business Insider. A Tilted Kilt Pub & Eatery lánc árbevétele 18 százalékkal nőhetett tavaly, míg a Hootersnél stagnáltak a tavalyi eladások, ráadásul a Tilted Kiltnél magasabb az egy étteremre jutó árbevétel is. Mindkét cég egységeiben csinos lányokat alkalmaznak, akik igencsak kevés ruhában szolgálnak fel sört és csirkét a vásárlóknak.

A Tilted Kilt Pub & Eatery cégnek jelenleg 94 étterme van, 14-gyel több, mint 2008-ban, idén pedig 30 új egységet tervez nyitni. Mindeközben a Hooters 40 egységet zárt be az utóbbi hat évben, jelenleg pedig 360 étteremmel rendelkeznek.

A Tilted Kilt mégis miben különbözik a Hooterstől? Először is, a cég éttermeibe fiatalabbak járnak, az átlagéletkor 36 év, ez 9 évvel kevesebb, mint a Hooters esetében. A Tilted Kilt emellett szélesebb ételválasztékkal is rendelkezik, emellett pedig a kiszolgálás az, ami egyedivé teszi a céget az elnök szerint (ezt ugyanakkor nem igazán fejti ki a vezető).

A Tilted Kilt mellett más cégek is versenyben vannak az amerikai piacon: a Twin Peaks, Ker's Winghouse, és Brick House Tavern + Tap is jelentősen növelték bevételüket. A Twin Peaks például 68 százalékkal növelte 2013-as árbevételét.