Budapestre hozza call centerét az LG
Az LG budapesti központjába helyezte át a régiót ellátó Call Centerét. Innen szolgálják ki a magyar mellett a horvát, szerb román és bolgár ügyfeleket is.
Az LG Electronics (LG) áthelyezte eddig Lengyelországban működő ügyfélszolgálatát Budapestre. A vállalat mostantól innen szolgálja ki a régió országainak — Magyarországnak, Bulgáriának, Horvátországnak, Szerbiának és Romániának — ügyfeleit, huszonhárom új munkahelyet teremtve Magyarországon. A központ áthelyezésével gyorsabb, hatékonyabb terméktámogatásra számíthatnak az LG terméktulajdonosok.
„Nagy lépés a magyarországi LG számára, hogy az ügyfélszolgálatot a hazai leányvállalat irodájába tudtuk áthelyezni, hiszen rendkívül fontos számunkra az eladást követő terméktámogatás. Ezentúl gyorsabban és hatékonyabban tudunk segíteni, ha ügyfeleink a termékeket érintően bármilyen kérdéssel fordulnak hozzánk.” - nyilatkozta Mr. Hoon Lee az LG Electronics Magyar Kft. szervizvezetője. „A telefonos ügyfélszolgálat új munkatársai megkapták a munka ellátásához szükséges négyhetes képzést és mától már a budapesti irodából állnak ügyfeleink rendelkezésére.”
Idén szeptember 6-ától az LG budapesti irodájában fogadják a régió országaiból - Magyarország, Bulgária, Horvátország, Szerbia és Románia – érkező megkereséseket. A vállalat egyúttal Szerbiára is kiterjeszti ügyfélszolgálatát, mivel az ottani felhasználók ezelőtt nem kaptak ilyen fajta terméktámogatást.
Az LG részéről ez a fejlesztés komoly beruházást igényelt: ki kellett alakítani a munkaállomásokat, az IT rendszert és telefonhálózatot pedig bővíteni kellett. A huszonhárom új állásra kétnyelvű – magyar és a régió egyik országának nyelvét beszélő – munkatársakat kerestek.