Az még kérdés, hogy újabb plakátkampány kezdődik, vagy a jelenleg is futó kormányzati kommunikációs kampányokba öntik a pénzt.
A szeptember óta elhasznált 3,5 milliárdon felül újabb 2,9 milliárd forintot költhet kormányzati kommunikációra Rogán Antal minisztériuma – szúrta ki a Közbeszerzési Hatóság honlapján a 24.hu. A dokumentációban nem szerepel, hogy pontosan milyen tematikájú kampányra fordítják az összeget, ezért kérdéses, hogy újabb plakátkampány érkezik, vagy a jelenleg is futó kormányzati kommunikációs kampányokba ölnek pénzt.
A jelenlegi megbízás fantázianeve az „Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai színtéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 9., valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 17. – 2 részteljesítésben.”
Mindkét ütem komplex kommunikációs és rendezvényszervezési feladatok ellátására vonatkozik, az első nettó 1 milliárd 338 millió forintos, a második pedig nettó 1 milliárd 574 millió forintos keretösszeggel.
A nyertes ezúttal is Balásy Gyula, illetve az ő cégei, a New Land Media Kft. és a Lounge Design Kft. A mostani az ötödik ilyen szerződés csak idén januárban és áprilisban összesen 20, júliusban csaknem 2, szeptemberben pedig 3,5 milliárd forintos megbízást adott ilyen feladatokra a Rogán Antal alatt működő Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH).
A mostani költéssel csak idén már 28,4 milliárd forintnál tart a kormányzati kommunikációs hadjárat közpénzből finanszírozott költsége – írta a lap.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.