Az idén 20 százalékkal nőhet az online kereskedelmi forgalom.
A magyarországi online kereskedelmi forgalom idén 20 százalékos növekedéssel megközelítheti a 440 milliárd forintot – mondta a Világgazdaságnak Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója és ügyvezetője.
A csütörtöki lapszámban megjelent cikk szerint emlékeztetett arra, hogy az első félévben 23,6 százalékos bővülést mért a Központi Statisztikai Hivatal.
Kiemelte, hogy az idei bővülésben jelentős szerepet játszott a nyári labdarúgó-világbajnokság, amelynek hatására 70-80 százalékkal nőttek a televízióeladások.
Az online értékesítés már a teljes hazai kiskereskedelmi volumen 6 százalékának felel meg, ami régiós összevetésben is versenyképes mutató.
Magyar trend, hogy koncentrálódik a piac, a forgalom mind nagyobb százaléka realizálódik a tíz legnagyobb webáruháznál.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.