Szamuráj Szerelmi Ballada- ez ma a legmenőbb mobilapplikáció Japánban. A gyengéd szerelemre vágyó hölgyek 12 daliás szamuráj közül választhatnak. Az üzlet remekül megy. A Voltage nevű vállalkozás piacvezető az egész világon. Idén már eddig 102 millió dollár volt a profitja.
A japán férfiak zárkózottak, rejtegetik az érzéseiket. Csak nagyon kevesen tudnak és mernek igazán gyengédek lenni – panaszkodik a szebbik nem a távol-keleti szigetországban. A virtuális szerető viszont végtelenül megértő. A 18-34 közötti japán nők 44 százaléka szűz, és nagyon sokan már le is mondtak a testiségről. Gyengédségre viszont ők is vágynak. Nekik ajánl 88 játékalkalmazást a Voltage japán cég, mely persze már angol nyelvű verziókat is készít. Az USA piaca ugyanis majdnem olyan jelentős, mint a japán ebben a tekintetben. Kína a piacvezető, de Japán szorosan a nyomában jár, míg az USA a harmadik – írja a CNN amerikai hírtelevízió honlapja.
Az egész biznisz férfiközpontú volt a nyolcvanas években, de azután a vállalkozók felfedezték a hatalmas női piacot. Angelique volt az első ilyen játékalkalmazás Japánban, melynek a célpontja a szebbik nem volt. Azóta futószalagon készülnek a virtuális szerelem letölthető változatai. A szamurájok mellett a rendőrség a másik fontos terep a virtuális változatok számára: a lényeg ugyanis az, hogy sok jó külsejű fiatal férfi szerepeljen. Így a Metro PD: Close to You című műalkotás fiatal és csinos rendőrnője megtalálja álmai lovagját, miközben nyomoz. Az alkalmazást letöltő hölgyek pedig szintén lovagra lelnek igaz, csak virtuálisan.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.