Megduplázta profitját az Axel Springer
Közel kétszeresére nőtt az Axel Springer adózott eredménye az első negyedévben az egyes üzletágak jó teljesítményének, a hirdetési piac feléledésének, illetve a költségtakarékosságnak és az átszervezéseknek köszönhetően.
A német médiabirodalom 62 millió euró adózás utáni nyereséget könyvelhetett el az első negyedévben, az egy évvel korábbi 34 milliót követően. Az EBITDA (kamat-, adófizetés, tőketörlesztés és amortizáció előtti eredmény) 119 millió euróra nőtt 80 millióról, a bevétel 7 százalékkal 664 millió euróra emelkedett. A jó eredményekhez elsősorban az online média járult hozzá: első ízben fordult elő, hogy ez az üzletág 160 millió eurós bevétellel megelőzte a belföldi lapkiadás forgalmát, főként felvásárlások révén. A digitális üzletág szerves növekedése 8,4 százalékos, a felvásárlásokat is figyelembe véve 50 százalékos volt a bevételnövekedés.
A kormányra hiába számít, aki korszerűsítené az otthonát, de akad pár lehetőség
Nehéz helyzetben van a költségvetés, ezért a kormány a falusi csok és a babaváró kivételével kivezette az ingatlancélú támogatásokat. Az uniós helyreállítási alapból esetleg még sor kerülhet mintegy 20 ezer ingatlan felújítására. Mindenki másnak maradnak a piaci megoldások.